Witamy, 9 czerwca 2025 r. Imieniny: Anny-Marii, Felicjana
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Macierz atrakcyjności rynkowej - McKinsey matrix

Opracowany przez agencję McKinsey`a składa się z czterech rodzajów czynników charakterystyki ich atrakcyjności rynkowej i cech określających pozycję firmy: 1. Atrakcyjność rynkową czynników rynku określa:  wielkość rynku i zróżnicowanie jego segmentów  wskaźnik wzrostu sprzedaży,  wrażliwość nabywców na ceny i promocję. Pozycja firmy zależy od: udziału w rynku, wskaźnika wzrostu tego udziału oraz od zgodności polityki cen i promocji z wrażliwością nabywców. 2. Czynniki konkurencji określają rodzaje konkurentów i sposób, w jaki firma nadąża za konkurencją i przeciwstawia się sile jej oddziaływania. 3. Atrakcyjność rynkowa czynników finansowych i ekonomicznych zależy od:  wysokości marży,  barier wejścia i  rentowności. Pozycje firmy wyznacza poziom osiąganej marży, koszty wejścia i poziom rentowności. 4. Atrakcyjność rynkowa czynników technologicznych i pozycja firmy zależy od:  wymaganego poziomu technologii,  pożądanych zmian,  posiadanych patentów i licencji.

Zobacz również: czynniki sukcesu przedsiębiorstwa


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Macierz atrakcyjności rynkowej - Opracowany przez agencję McKinsey`a składa się z czterech rodzajów czynników charakterystyki ich atrakcyjności rynkowej i cech określających pozycję...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch