B2B firma-firmie /model działalności/ - business-to-business więcej »
B2C firma-klientowi /model działalności/ - business-to-consumer więcej »
badacz zasobów - resource investigator więcej »
badać - to investigate, to study, to do research work, to examine, to interrogate, to question, to look into więcej »
badać rachunek - to examine an account więcej »
badać zasadność reklamacji - to inquire into a complaint więcej »
badania adresatów promocji - research of promotion addressee więcej »
badania bezpośrednie - direct survey więcej »
badania czytelności reklamy - legible research advertising więcej »
badania diagnostyczne reklamy - diagnostic advertising research więcej »
badania dynamiczne - dynamic research więcej »
badania działania - research of action więcej »
badania efektów promocji - research of promotion effects więcej »
badania efektu komunikacyjnego - communication effect research of advertising więcej »
badania eksploracyjne - exploratory research więcej »
badania i rozwój B+R - research and development więcej »
badania ilościowe - quantitative research więcej »
badania jakościowe - quality/qualitative research więcej »
badania jakościowe - qualitative research więcej »
badania koniunktury - business trend research, business cycle research więcej »
badania konsumenta - consumer research więcej »
badania konsumentów - consumer research więcej »
badania marketingowe - marketing research więcej »
badania marketingowe terenowe - field research więcej »
badania naukowe - scientific research więcej »
badania niepełne - incomplete inquiries więcej »
badania okresowe - periodical research więcej »
badania operacyjne - operational research więcej »
badania pełne - complete inquiries więcej »
badania pełne - complete inquiries więcej »
Ideologia - całokształt idei, zasad i poglądów na świat i życie społeczne właściwy danej warstwie, grupie społecznej, danemu kierunkowi, prądowi politycznemu,...