Witamy, 14 października 2024 r. Imieniny: Alany, Damiana
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Biznes muzyczny
Autor: Patryk Gałuszka
Wydawnictwo:
Rok wydania:
ISBN:
Format:
Objętość: 0
Oprawa: pdf bez wydruku
Seria:
Cena netto: 25,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 26,25zł
Do koszyka

Książkę wysyłamy pocztą email w formie pliku PDF zabezpieczonego hasłem

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.

Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?

Postęp technologiczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. „piractwo internetowe” godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
...jest pusty

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
5.Biznes muzyczny - Patryk Gałuszka
Nowości
1.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
2.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Dominiko, powrotu nie ma - Krystyna Karnkowska
5.Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL - Waldemar Stelmach

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch