Witamy, 11 listopada 2024 r. Imieniny: Bartłomieja, Gertrudy
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku usług finansowyc
Autor: Sławomir Smyczek
Wydawnictwo:
Rok wydania: 2012
ISBN:
Format:
Objętość: 0
Oprawa: pdf bez możliwości d
Seria:
Cena netto: 40,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 42,00zł
Do koszyka

Książkę wysyłamy pocztą email w formie pliku PDF zabezpieczonego hasłem

Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie całego systemu rynkowego.

Wszystko to daje asumpt do podjęcia kompleksowych badań nad nowymi trendami w zachowaniach konsumentów na tym rynku. Szczególną uwagę należy zwrócić na kwestię ocen, które z trendów i kierunków zmian w zachowaniach konsumentów mają charakter względnie trwały, a które incydentalny i krótkookresowy. I wreszcie, które z trendów będą się nasilać i w jakich grupach konsumentów, które będą przenikać do innych grup, ulegać modyfikacjom, a które będą z czasem zanikać. To właśnie było przedmiotem badań, których wyniki przedstawiono w tej książce.


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
...jest pusty

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
5.Biznes muzyczny - Patryk Gałuszka
Nowości
1.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
2.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Dominiko, powrotu nie ma - Krystyna Karnkowska
5.Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL - Waldemar Stelmach

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch