państwowe papiery wartościowe - government securities więcej »
państwowe ubezpieczenie społeczne /br./ - national insurance więcej »
państwowo - nationally, as a State więcej »
państwowość - statehood więcej »
państwowy - civil, national, State więcej »
papier obligatoryzowany - securitized paper więcej »
papier pakowy, opakowanie - packing paper więcej »
papiery państwowe ostatniej emisji - hot government securities więcej »
papiery skarbowe - treasury stocks więcej »
papiery sprzedawane na wielu giełdach - interbourse securities więcej »
papiery wartościowe - securities więcej »
papiery wartościowe aktywne - active securities więcej »
papiery wartościowe bez wartości /am./ - blue-sky securities więcej »
papiery wartościowe do konwersji /am./ - conversion stock więcej »
papiery wartościowe do zlombardowania /br./ - approved securities więcej »
papiery wartościowe emitowane przez korporacje /am./ - corporation securities więcej »
papiery wartościowe federalne - federal agency securities więcej »
papiery wartościowe imienne - registered securities, securities to a named person więcej »
papiery wartościowe krótkoterminowe - short-dated securities więcej »
papiery wartościowe lokacyjne - digested securities więcej »
papiery wartościowe na okaziciela - bearer securities więcej »
papiery wartościowe na okaziciela - bearer securiting, securities to bearer więcej »
papiery wartościowe na rynku pieniężnym - money market securities więcej »
papiery wartościowe nie podlegające opodatkowaniu - non-taxable securities więcej »
papiery wartościowe nie podlegające oprocentowaniu - non-interest securities więcej »
papiery wartościowe nie stwierdzające prawa do kapitału - securities representing no right to equity więcej »
papiery wartościowe nierynkowe - non-marketable securities więcej »
papiery wartościowe niezbywalne - non-negotiable securities więcej »
papiery wartościowe nisko oceniane - low-priced securities więcej »
papiery wartościowe nisko oprocentowane - low-coupon securities więcej »
Funkcje reklamy - role, które pełni reklama, aby pomóc firmie w urzeczywistnieniu jej głównego celu, jakim jest zwiększenie popytu na wytwarzane przez nią produkty....