Witamy, 26 marca 2025 r. Imieniny: Dory, Olgi
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Gotowość nabywcy do zakupu - buyer willingness to purchase

pozytywna ocena produktu przez potencjalnego nabywcę i wewnętrzne przekonanie o celowości jego zakupu. Gotowość ta składa się z kilku etapów, którymi są:
 uświadomienie potrzeby;
 przemyślenie wariantów jej zaspokojenia;
 ocena produktu w kontekście odczuwalnego systemu preferencji;
 przekonanie o słuszności wyboru;
 zamówienie;
 ponowienie zamówienia.
Kształtowanie się tej gotowości jest zazwyczaj procesem złożonym zależnym od wielu czynników zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, których wpływ na zachowanie się konsumenta na rynku szeroko analizuje psychologia behawioralna (zachowanie się człowieka pod wpływem bodźców otoczenia).
[J. Penc]

Zobacz również: zachowanie się konsumenta


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Kanały informacji - połączenia między nadawcą a odbiorcą informacji służące do sprawnego jej przesyłania. Kanały te łączą tzw. węzły informacyjne. Węzły te składają się...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch