|
|
 |
 |
Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
|
Sytuacja pracy - work situation
zintegrowany układ treści, warunków i stosunków pracy wywierający bezpośredni wpływ na jej wykonawcę i jego produkcyjne zachowanie się w środowisku pracy. Według J. Kulpińskiej sytuacja pracy to zbiorcza nazwa dla różnych elementów okoliczności i uwarunkowań wykonywania czynności roboczych. Charakteryzują one położenie człowieka w pracy i wyznaczają jego zachowanie, czyli sposób realizacji roli pracowniczej.
[J. Penc]
Zobacz również:
warunki pracy
,
interakcje
,
stosunki międzyludzkie
,
organizacja pracy
,
patologia pracy
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym |
|
|
|